Meest gestelde vragen (faq)

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op. Wij proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

De verzendkosten binnen Nederland zijn standaard voor elke bestelling €4,95. En vanaf €100,- is de levering gratis.*

Naar België en Duitsland geldt een tarief van €7,95 en wordt er gratis geleverd bij een minimale afname van €120,-.*

Voor de rest van de EU zijn de verzendkosten €14,95 en gratis bij een bestelling van minimaal €175,- .*

 

*De optie van ‘gratis verzending’ vervalt indien een bestelling geretourneerd is, waarbij het oorspronkelijk bedrag onder het minimale bedrag komt voor gratis verzending. De verzendkosten à €4,95 worden dan verrekend.

Wij proberen altijd de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, het liefst dezelfde dag nog, maar uiterlijk binnen 1 à 2 werkdagen na ontvangst betaling.

Pakketpost via PostNL wordt meestal de volgende dag geleverd (m.u.v. feestdagen). Boutique Mani is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport.

Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur ons dan een bericht en we gaan er meteen achterna.

Alle bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verzonden na ontvangst betaling en deze worden verzonden met PostNL. Download hier een PDF file met de levertijd per land.

De meeste kleding die online staan, vallen normaal tenzij anders vermeld. We hebben altijd een maattabel staan bij elk artikel welke je een indicatie geeft hoe het kledingstuk valt. Het gaat hier om de afmetingen van de stof. Twijfel je over welke maat het beste gaat passen en wil je mijn advies daarin? Stuur ons dan gerust een bericht, dan helpen we je graag verder.

Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen van een artikel, betekent dit dat er enkel nog 1 item op voorraad is van het gewenste product. Mocht je er graag meer van willen ontvangen, stuur ons dan een e-mail dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.

Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Giropay
  • Paypal (Voor deze methode betaal je extra kosten)
  • SOFORT Banking
  • ING Home’Pay
  • Belfius Betaalknop
  • KBC/CBC Betaalknop
  • EPS

Zodra jouw bestelling afgegeven is bij een PostNL punt, ontvang je per e-mail met een link naar de track&trace. Het kan gebeuren dat deze in je spambox terechtkomt. Je kan dit bericht uit je spambox halen door te klikken op de knop ‘geen spam’. Op deze manier belanden onze e-mails in je inbox.

Mocht het bestelde product toch niet voldoen aan je wensen, dan kan je deze retouren binnen 14 dagen na ontvangst. Stuur ons daarover een e-mail naar info@boutiquemani.nl Retourneren worden enkel aanvaard indien deze voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het artikel dient in de originele verpakking verzonden te worden en zonder beschadigingen.
  • De hanglabel mag niet zijn verwijderd.
  • Het artikel mag niet gedragen of beschadigd zijn.
  • Het artikel moet in zijn geheel geretourneerd worden (denk aan bijv. een riempje of sjaal als deze erbij hoort).

Houd rekening met de retourkosten, deze worden niet vergoedt.

Passen is natuurlijk wel mogelijk, maar doe dit altijd onder hygiënische omstandigheden. En bewaar artikelen nooit in een rokerige ruimte of een keuken!

Indien geretourneerde artikelen niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, dan kunnen wij helaas de betreffende artikelen niet vergoeden. Retourzendingen die niet voldoende gefrankeerd zijn, worden verrekend met de terugboeking. De terugbetaling vindt plaats binnen 8 werkdagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen.

Voor het retourneren stuur je ons vooraf een e-mail naar info@boutiquemani.nl met welk artikel uit welk bestelnummer je wilt retouren. Je ontvangt dan de nodige informatie. Vergeet het verzendbewijs van je retour met de track&trace code niet te bewaren, totdat je retour is verwerkt.