Meest gestelde vragen (faq)

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op. Wij proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland zijn standaard voor elke bestelling €4,95. En vanaf €80,- is de levering gratis.

Naar Belgie en Duitsland geldt een tarief van €9,95 en wordt er gratis geleverd bij een minimale afname van €99,-

Voor de rest van de EU zijn de verzendkosten €14,95 en gratis bij een bestelling van minimaal €175,- .

Wat is de levertijd binnen Nederland?

Wij proberen altijd de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, het liefst dezelfde dag nog, maar uiterlijk binnen 1 à 2 werkdagen na ontvangst betaling.

Pakketpost via PostNL wordt meestal de volgende dag geleverd (m.u.v. feestdagen). Boutique Mani is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport.

Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur ons dan een bericht en we gaan er meteen achterna.

Wat is de levertijd buiten Nederland?

Alle bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verzonden na ontvangst betaling en deze worden verzonden met PostNL. Download hier een PDF file met de levertijd per land.

Welke maat moet ik kiezen?

De meeste kleding die online staan, vallen normaal tenzij anders vermeld. We hebben altijd een maattabel staan bij elk artikel welke je een indicatie geeft hoe het kledingstuk valt. Het gaat hier om de afmetingen van de stof. Twijfel je over welke maat het beste gaat passen en wil je mijn advies daarin? Stuur ons dan gerust een bericht, dan helpen we je graag verder. 

Waarom kan ik niet meer stuks bestellen van mijn product?

Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen van een artikel, betekent dit dat er enkel nog 1 item op voorraad is van het gewenste product. Mocht je er graag meer van willen ontvangen, stuur ons dan een e-mail dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.

Hoe kan ik betalen?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Giropay
  • SOFORT Banking
  • ING Home’Pay
  • Belfius Betaalknop
  • KBC/CBC Betaalknop
  • EPS
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Zodra jouw bestelling afgegeven is bij een PostNL punt, ontvang je per e-mail de track&trace code. Het kan voorkomen dat deze in je spambox terechtkomt. Je kan dit bericht uit je spambox halen door te klikken op de knop ‘geen spam’. Op deze manier belanden onze e-mails in je inbox. 

    Hoe kan ik iets retour sturen?

    Mocht het bestelde product toch niet voldoen aan je wensen, dan kan je deze retouren binnen 14 dagen na ontvangst. Retouren worden enkel aanvaard indien deze voldoen aan de volgende voorwaarden:

    • Het artikel dient in de originele verpakking verzonden te worden en zonder beschadigingen.
    • De hanglabel mag niet zijn verwijderd.
    • Het artikel mag niet gedragen of beschadigd zijn.
    • Het artikel moet in zijn geheel geretourneerd worden (denk aan bijv. een riempje of sjaal als deze erbij hoort).

    Houd rekening met de retourkosten, deze worden niet vergoedt.  

    Passen is natuurlijk wel mogelijk, maar doe dit altijd onder hygiënische omstandigheden. En bewaar artikelen nooit in een rokerige ruimte of een keuken!  

    Indien geretourneerde artikelen niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, dan kunnen wij helaas de betreffende artikelen niet vergoeden. Retourzendingen die niet voldoende gefrankeerd zijn, worden verrekend met de terugboeking. De terugbetaling vindt plaats binnen 8 werkdagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen.

    Artikelen die in de SALE gekocht zijn, worden vergoedt met een tegoedbon welke onbeperkt geldig is.

    Voor het retourneren stuur je ons een e-mail naar info@boutiquemani.nl met welk artikel uit welk bestelnummer je wilt retouren. Je ontvangt dan van ons de nodige informatie. Vergeet het verzendbewijs van je retour met de track&trace code niet te bewaren, totdat wij bevestigd hebben dat wij je retour in goede orde ontvangen hebben.